- Härliga drömmar!



Bild från Belly flopper shows off his winning form


Berättade alldeles nyss mina "solklara" drömmar för särbot, jag ska
inte påstå att han fattade något, märkte ju själv hur skruvat det var
men ni vet ju själva känslan man kan ha?

Inget är väl så solklart och enkelt, och viktigt att berätta för omvärlden
än just drömmar? "Känslan" jag har med mig, när alla konkreta minnen
verkar ha suddats ut snabbare än nånsin är ivf , hur kul som  helst var det
och alla människor omkring hade "världens roligaste kväll"
samtidigt :-)


Precis innan jag vaknade hann jag studera, i verklig detalj, hur en knök-
full kille ställde sig i dykposition, från andra våningen, fönsterbrädan,
och slängde sig rakt ut, eller snarare rakt ned :-O (Även om det nu hade
varit vatten under, som han nånstans kring sin 28:de tequila inbillat sig,
så hade magplasket varit helt outstanding!


Det blev inga hemskheter, vi talar en glad, häftig och gränsfall lycklig
dröm så vad som hände när en idiot, snarlik Jon som var in och ut i Idol
i höstas, landar platt fall på magen på en gågata "nånstans i nånting" var
bara ett stort "SPLÄTT"-ljud :-) Ingenting gick sönder, inget blod, inget
nåt utan bara en härlig minnesbild av hans platta fall genom luften och
"SPLÄTT"!

Själv är jag förvånad över att jag inte stinker klor eller något liknande,
jag har nämligen tillbringat natten i olika pooler, varit lika mycket under
ytan som ovan och det är ett garanterat sätt att njuta av drömmar, jag
törs ju inte dyka i verkligheten ;-)

Nå ja, skriver bara ned det här för att se om jag känner igen nåt i efter-
middag, det raderas ju hejvilt i hårddisken ju mer jag vaknar till!

Men ni som har, tänd nu erat fjärde adventsljus, jag har varit och grävt i
dotterns underbara romröra m cremé fraiche och lär väl sikta in mig mot
..... läshörnan strax!

1 Jag:

skriven

Oj oj oj... De är ganska mkt som händer i mitt liv... O visst får jag återfall med jämna mellan rum...Men jag vet samtidigt att de är helt över mellan oss.... O då menar jag DE ÄR ÖVER!!!



HAn kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta...O de går aldrig att komma i från...



De är en skön känsla att veta att jag kommit så pass långt...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: