- Här har vi -27 grader och jag är på väg



 

 

 

Tråkigt när inspirationen inte riktigt finns där, jag har tydligen gått in i en

ordentlig fotosvacka trots att jag ju varit här uppe, ett av de vackraste

ställen jag vet!

 

Termometern visar på 27 minusgrader, det känns nu när jag ju tappat bort

hela vinterkänslan, också, men jag gillar min lilla familj här uppe, oavsett hur

stortrutad jag än är så är det allt lite speciellt att ha en liten släkt trots allt,

vi är ju inte de allra närmsta inom min egen familj nämligen......

 

 

Känner mig lite kluven inför att åka härifrån men samtidigt känns det helt

rätt, jag måste vara där jag når de som kan behöva mig liksom, låter skruvat

men jag ska ju försöka att inte babbla för mycket här är själva tanken, vilket i sig

helt krockar med min personlighet dock ;-)

 

 

Filmen är mitt enda försök att få till nåt fint med bilder, musiken jag hade tänkt mig

godkändes inte och sen föll liksom projektet i träda, men det här är Högland för mig,

åsså lite Borga åsså lite mer...!

(m mobilbilder.....inga mästerverk alltså!)

 

1 A:

skriven

Hu, jag som tycker att det är kallt här med 9 minusgrader!! Kan man överhuvudtaget andas när det är så där kallt?!

KRAM

2 Eva-camilla:

skriven

Tråkigt kapitel det där med Fkassan...fattar inte hur man ens kan tänka sig att jobba där...även om dem "bara" gör sitt jobb som de säjer! Missförstå mig inte...jag gillar ju din blogg för att du INTE är så överdrivet positiv alltid...haha

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: