- För just idag har jag fan i mig varit stark!


 

 

Kunde inte ha skrivit det

bättre själv, bara det att jag

nästan höll på att glömma det

 

 

Har jobbat/tränat ett dubbelpass i dag minsann

tackvare, känns kanske lite dumt att skriva det

en himla massa sjuk personal kunde jag smita åt mig

ett 8-timmars pass, det var inte igår jag jobbade så länge!

 

 

Har inte hunnit sitta ner så länge än, middagade med dotter

och tillhörande älsk, dottern fick fixa maten själv för lite extra

hjärndöd är jag allt, och efter ännu en hyperintellektuell middag

med djuuupa samtalsämnen, tänker vara schysst och inte nämna

riktigt alla men här får ni ett urval:

 

 

- otrohet (ur alla vinklar det nu gick att angripa ämnet)

- umgänge med ex......,( vissa av oss är kanske lite blockerade där... ;-) )

- mina trosor (hmmm, och lite andra detaljer)

- granitpung? (tror jag åtminstone att det var)

- ev middag med svärföräldrarna till dottern (INTE om dottern får bestämma haha!)

- silikonreplika av vissa kroppsdelar från vissa av oss

- julklappslistor (som vissa satt och fyllde i)

 

 

osv i all evighet, jag ska inte skämma ut vår familj

och lämna ut mer info utan lämnar er med det.

 

 

Förresten, är inte Kenta med - Just idag är jag stark en skön låt ändå?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: