- Följ trycket på MITT JOBB!!! ;-)


Hur intresserade är ni av oss som arbetar inom handeln,
upp till bevis, titta och lär, vi sliter också som djur ,
det är inte bara jobbigt att handla alltså ;-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lite grann hemifrån,

en annan gömmer sig ju noga,

inte tusan vill en litentanta bli

dokumenterad inte.....

 

 

sen har ju jag ledigt i morrn också,

då är det min tur att röra till i butikerna!

1 Thalina:

skriven

Usch vad mycket folk när man ska handla och som tur är är jag redan klar.Men jag har alltid undrat över om inte kassabiträderna får värk i sina armar.Jag tål inte stress.Nu önskar jag dig en riktigt God Jul kram Thalina

2 ullisar:

skriven

haha! sicket journalistiskt storverk :) inspirerad av både Sverkers "Plus" och femmans "Ullared" gissar jag, särskilt det där pillandet i folks kundvagnar känns har-sett-det-förr!



men, det är roligt att alla är så glada. särskilt personalen! måste va kul att jobba med så glada människor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: