- Ensammen, i natten, i mörkret....


Hur ovant känns inte det här då?!?!?! Ensam i byn, eller ensammen i huset i byn,
ute är det blåsigt, inte mer snö än hemma i stan dock och en fjorton minusgrader...

Gubbet, nae, särbot, tog sig ut till traktorn, nästan, hmmm, nu kom han visst in igen??
Ok, bara nyckellös, nu ska han visst hem till svärmora och försöka att inte skrämma
livet ur tantan, håller tummarna och tipsar honom att ta av sig sina kåpor över öronen,
kan ju vara lite schysst om han hör OM hon faktiskt hör honom, eller hur? ;-)

Ska sätta mig and do some serious surfing nu, verkar som att det häringa ICE.net
fungerar ganska bra ändå!

Tjo flöjt,
och kom INTE och skräm mig nu,
jag är ju så mycket stadsbo man
bara kan numer så ni vet aldrig hur
jag reagerar ;-)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: