- En jobbig natt med Ankan...


(bilden lånad från aftonbladet)

 

Natten har varit intensiv och ansträngande,

både empatiskt och fysiskt....

 

Jag har alltså släpat runt på Anna Anka, besökt

alla ställen hon kunde tänkas ha nån anknytning

till här i Sverige, ätit på hemmet med hennes moder,

bråkat med en judisk rabbin angående ett av hennes

många idiotiska uttalanden och inte ens i badet fick jag

vara ifred.......

 

Hela tiden skulle hon babbla o

tjabbla på sin hemska skånska!

 

 

Fast nu när jag ju läst lite tidningar förstår jag varför, att

hon inte bara talade om det för mig på en gång???

Hon är dumpad helt enkelt...omg...

 

 

Det här  har varit en av de mest skruvade och intensiva

mardrömmarna på länge, jag menar, jag står ju inte ens

ut med människan.....

 

 

Men nu är jag klarvaken och jaha, bye bye då Ankan

1 kristina:

skriven

Du med:)



Hahaha...



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: