- Dagens sanningar!

 

För er som kanske tycker att det inte är nån vidare grej

att prata om sitt jobb på en stormarknad, ping på näsan!

 

 

Här har ni nämligen ett bildbevis för att vi,

vi har banne mig inte bara lågprisprodukter

och tråkiga varor! ;-)

 

 

Två ryggbiffar, cirkus 500 gram för det otroooligt

fashionabla "kort datum"- priset 100 kr,

det är väl inte ankskit ivf?

 

haha..

 


(och JA, jag rotar alltid i hyllan med nedsatta varor,

och?! Vår datumhysteri här i landet är absurd och ska

man ha sig en god köttbit för under 200:- är det väl här

man ska hitta den? Eeeeh, fast inte i dag då.....)

 

 

 

Och då kommer vi till vädret, hur tusan vet man

om att det har regnat aningens för mycket på

sistone?

 

 

Jopp, när gamla bilder från den sk sommaren och grisfester

känns som en resa till Kanarieöarna.......

 

(näääää, vi var inte i Dalasjö heller....)

1 E ☆ Aspelin:

skriven

Svar; jag brukar vara sen med att köpa julklappar, men i år tänkte jag att jag skulle börja tidigt & helt plötsligt så var jag nästan klar med alla :) Känns faktiskt bra nu.



Ja, att fotografera är riktigt kul. Skönt att kunna ta med sig kameran & bara gå ut för att få tänka på annat för en stund. Men måste fråga hur du menar med "riktiga motiv" ? :) Förstod inte det riktigt. Blomman är riktig faktiskt, tagen på en kyrkogård :)

2 E ☆ Aspelin:

skriven

Hejsan :) Ahaa, men vad är en blogg utan bilder ;) oavsett om de är tagna med en bra kamera eller en mobil så gör det bloggen såå mkt roligare att läsa :D



Ibland när jag är på kyrkogården så kan jag känna mig "dum" på ett sätt, det känns nästan som om jag är respektlös mot de andra som är där & sätter fina blommor osv. Men kanske är fel att känna så också.. Jag vet inte, älskar iaf kyrkogården. Det är så vackert där!



Hoppas du får en bra fortsättning på dagen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: