- Calle kommer igen!


- Jag är universums nöjdaste tvåa!


Oavsett vad jag, och tidningarna, skrev igår så kommer
tydligen Idol-Calle ut med en skiva med favoriterna från
höstens Idol redan den
23 november!!!

Kanske det kan vara ett julklappstips till mig?

Jag gillar ju killen, inget snack om saken,
självklart tycker jag fortfarande att han var
den bättre av de två finalisterna och lite sur
är jag nog över att det blev som det blev....


Men med uttalanden som ovan kan man ju inte annat än bli glad,
åsså kan vi ju alltid lyssna på hans studioversion av Walking in Memphis!


1 Jag:

skriven

Jag fick prata med en kvinna på familjerätten i eftermiddag... O då storbölade ju jag givetvis... Visste ju inte vilket ben jag skulle stå på... Hade då även hunnit prata med min älskade B... Som lovade att vara med mig hela vägen... (tack gode gud att han finns i allafall)...



Hon på familjerätten sa att de är väldigt svårt att få ensamvårdnad i Sverige...Förvånad??? Nej!!! De visste jag ju... Men de hon sa var att jag har ändå ett försprång...Flickan bor hos mig!!! O är skriven hos mig... O de går inte att flytta henne utan ett beslut från tingsrätten eller ett medgivande från mig...Vilket ligger långt bort...

För att ett domslut ska tas krävs att familjerätt kopplas in...där ett samtal med medling ska genomföras... Där efter tas beslut om att ta upp fallet i tingsrätten...Där tvisten då kan avgöras med ett domslut...



Inga förändringar kan göras utan mitt medgivande i dagsläget i allafall..Så de känns ganska lugnt i kväll...



men jag fattar inte vad den kvinnan tänker på... Tror hon att bara för att HAN sagt att han aldrig ska slå igen är nog för mig...De krävs lite mer...

Hon verkar vilja använda mina barn som skydd mot mitt ex... O de kan hon glömma...



Nu vet jag i allafall var jag står...O B ska följa med mig om de blir mer tjafs...Jag behöver inte ta allt detta helt ensammen i allafall...



Tack för att du finns där...De stärker mig att bara läsa dina ord...o att veta att du finns där ute o tänker på mig...



Kram Magda

2 A:

skriven

Ja, det är visst inte nog med allt elände man redan har, man ska stressa upp sig ytterligare över AF också. Lär bli rejält stressigt för mig idag, när jag först ska dit under arbetstid och sen hinna tillbaka också! Undrar hur många som kommer "gå in i väggen" av AF:s program...!

Kram!

3 Ingela:

skriven

Kommentera särbo inlägget: Jag kan säga av egen erfarenhet "SLUTA TRAMSA"!

Hade en relation för lite mer än två år sen, som på slutet blev särboaktigt, jag började plugga och han gav mig tid. När jag kommit så långt ifrån honom, klarade jag mig själv igen och trivdes med det. Han ville att vi skulle öka träffarna, men då var jag så bekväm att det gick inte att vända. Tänker på honom än, men nu har jag ingen relation till honom mer. Vi verkligen gled ifrån, trots att det var "Kärlek" på riktigt mellan oss.



Flytta ihop igen för sjutton, varför ska ni göra så mot varandra, blås liv i det ni hade gör något nytt! För det är ju verkligen kärlek mellan er.



Man vänjer sig för fort att vara självständig, och då "behöver" man ingen. När man egentligen gör det är allt för komplicerat och man "orkar"

inte anstränga sig för något nytt. :/



Varmaste kramar/ Ingela

4 Madeleineslife:

skriven

Är det sant?!

Fan vad glad jag blir!

Menar du i nov el dec? Det måste bli dec va?...

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: