- Åsså en mardröm

 

Under en halvtimme i morse, vaknade nämligen för tidigt,

snus fulla käften och en suuuuuuur smak i munnen, hann

jag dra av vägen i 180 km/h..

 

Volta hela vägen nerför en brant backe, till slut landa på

"rätt" sida i en strid vårflod från vilken jag strandade i en

tvärkrok och blev "avlämnad" i nån sorts sandbank...

 

Nog för att jag extremt högfunktionell mitt i hela olycks-förloppet,

vevade ner rutan för att hela bilen skulle bli vattenfylld och öka

mina chanser att ta mig ut (vet ju inte riktigt hur logisk man är i

sina drömmar, har definitivt INGA egna erfarenheter från sånt här)

och efter ett tvärhugg i land slog bilen åter runt och äntligen stod

allt stilla....jag kunde åla mig ut....

 

 

Tog säkert en 10 minuter efter att jag vaknat innan jag slutade leta

efter den där irriterande glasbiten som ju satt inkörd i höger tumme

och skar som eld..

 

 

Kanske inte världens bästa start på en dag men en sak är ju ivf säker,

klarvaken är jag, kommer i tid till jobbet om jag nu inte "ramlar" ner

i nån av alla de obefintiliga ravinerna på min väg mot affären...

 

 

Nä, mardrömmarna kan gott hålla sig undan

några fler nätter, skyller dock den här på

stackars liten Husmark eller nåt.......

1 Ingela:

skriven

Vilken klockren Trafic feed du har :) Står ju till o med vilken kommun man bor =)



Hoppas du får en bra dag!



Kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: