- Äntligen, här kommer nyaste Awarden!



Den här kom från MirAnna,
gulle dig kan man nog säga!


Nu ska man bara få ihop, och knåpa ihop text,
med 10 sanningar om sig själv.....


1. Jag lever i mina långfillingar under viterhalvåret (gömmer dock
dem under några slafsbyxor eftersom att litentanta-ben inte är nåt att titta på)

2. Längre avbrott mellan snusarna är omöjligt (tror att maxtiden ligger nånstans
mellan 10-80 sekunder innan ny påse knölas in!
)

3. Tånaglar är groteskt, enormt, vidrigt motbjudande!! (fast jag kan göra den där
obligatoriska klipp, riv och slit-proceduren i soffan lika gärna som på badrummet...)


4. Har en genomsnitts "ligg i blöt"-tid på disken på en halv dag, eller mer.....
(svär dock lika mycket när jag väl har diskmaskin som nu, utan)

5. Vräker i mig mat, smörgåsar, godis, tårta, whatever is available, mellan 00-03 nattetid..
(ska nog vara tacksam över det för när tusan skulle jag äta annars?!)

6. Blir totalt vansinnig av fördomsfulla, fördömande, inkonsekventa och "dumma"
människor!!
(som jag ofta dömer enbart genom en blick, ett uttalande...eeh)

7. Har fortfarande inte vuxit ur tonårstrotset, bara förvandlat det till en ren
vetenskap, numer VET jag nämligen, av erfarenhet....

8. Fortfarande får tänka på att inte fejka hjulbenthet
(skador efter många år
på stall och bland hästfolk, och Macahans.... riktiga hästmänniskor är nämligen hjulbenta...haha!)


9. Associerar tungan i partnerns mun till något fullständigt vidrigt.... (här har jag ingen ursäkt annan
än att det blir min ursäkt när jag kastar mig bakåt och skriker YUCK!!)


10. Kan inte säga 10 bra saker om mig själv.... (däremot ett par tusen, minst! dåliga...)


Ja, vill ni veta några andra mindre tilltalande sanningar
om mig så bara fråga, jag svarar på det mesta dessvärre ;-)



Just det, nu är tanken att utmaningen ska gå vidare,
är ju så sen att jag inte alls har nån koll på vilka som
redan har fått den så därför låter jag den hänga fritt!


Vill DU outa dig lite extra,
varsågod
men låt mig gärna få veta när och
var så jag får kolla in dig!
1 Nathalie:

skriven

Haha, lycka till och handla julklappar :D Det kommer nog att gå bra :) Tjejer önskar sig billiga saker än vad 15 åringar killar gör. Tjejer vill ha kläder, smink och sånt och killar vill ha en moped, bil, tv och såna dyra saker :P Idag ska jag se på lucia :D du då?

2 kristina:

skriven

Underbart, kan hålla med om snuset. Varför är det så? Hmm, älskar min Rapé under läppen...



Mat nattetid, japp en macka slinker alltid ner:)



Jo, jag mår bättre. Väldigt mycket bättre. Men någon karl blir det inte än:) Hade en reporter här i fredags som faktiskt tog upp ämnet. Nja, jag anser mig fortfarande vara otrogen... Det får ta den tid det gör. Det värsta är ju kvällarna i ensamhet. Terrar alla med telefonsamtal istället. Haha, de får stå ut ett tag till:)



Skall outa mig med:)

Bamsekramizz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: