- Åhhhhhhhhhh.........


Uncle Sam Christmas

Myspace Layouts


Kanske inte direkt känner julefriden just nu,
har släpat hem lite mat, satte mig för en kort
paus och nu väntar promenaden till apoteket.

Sen är det bara skinkan o Jansson som ska fixas..
o städningen (blev jag ju så snällt påmind om...)
och skit också, juljädraklappsinfernot i morgon
o sen

sen är det lugnt o stilla


En annan har ju liksom gått på jullov nu nämligen!

 

1 Jag:

skriven

Lov var de ju!!!! TA de lugnt tanten...Du ska inte vara helt slut på julaftonen!!! De är inte riktigt de som är meningen ...Även om man kan tro de i bland!!

Jag njuter verkligen... Igår var de mintkyss- o knäcktillverkning... Alla klappar klara för flera dagar sedan...O nu har jag ätit skinka o "blöta"... Lyssnar på Elvis julskiva... O har precis fått en cyberpuss ...hihi...Sååå de är bara myyysigt =)...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: