- Världen har rämnat...



OM det nu är som det verkar så står jag, eller vi givetvis då både dottern och jag drabbas , utan både dator och stereo.... Sånt är stora grejer i min lilla värld, jag är inte nån pryltokig tanta men det är just såna saker som är kul att ha.

Min burk som jag kom åt till ett väldigt bra pris, en lite "mindre" speldator som gör att jag kan köra det jag vill utan att den segar ihop, och sen en alldeles nyss, typ, alldeles ny stereo! Den första nya i vårat gemensamma liv, dottern och jag...

Det går troll i sånt som man uppskattar känns det som, snart får jag väl veta att Pepsi slutar att tillverkas, Grov Portion White blir ratat och dottern är gravid....särbot visar sig vara en homosexuell klatasme och ja.... då blir det inte mycket kul kvar alls ju...

Men allvarligt talat, OM nu blixten alternativt eleländet dragit igång helt otroligt under de här dagarna jag varit uppe i lappmarken så kanske hemförsäkringen täcker något, kanske... Är inte så förhoppningsfull inför det faktumet dock då mina erfarenheter av just försäkringsbolag inte är de mest positiva, men kanske får man en liten slant, men inte tusan räcker det till, bilderna och allt annat som sitter strandat på min burk är ju borta för alltid och som den idiot jag är tömde jag ju kameran, som peppar peppar fungerar fortfarande!!, bara i går...

Undrar just hur trevlig matgäst jag blir ikväll kära grannar?
Kategori: Ont
1 Thalina:

skriven

Vilken otur du haft och jag förstår om du går i taket.Hoppas att det ordnar sig med försäkringsbolaget.Lite tröstekramar från Thalina

2 Thalina:

skriven

3 mamma:

skriven

Vad bra det blev. Allting ordnade upp sig till slut.

Bra bra!

mamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: