- Solsken m födelsedagsbarnet!

Vi har varit på en liten stadsutflykt idag
födelsedagsbarnet och jag
Han fick tom bullar av mig även om det
bara var såna där torra kanelgifflar i
prasselpåse från Willys :-)



Härligt att se att ungarna fortfarande kan bada, även om jag är tveksam över hur
skönt det är nu, vi har ju inte direkt haft nån tryckande värme de sista dagarna....




En lite läcker vy genom bladverket, det är en bro rakt fram med ett litet ut/in-lopp in
till "pölen" där ungarna har sitt bad, ganska mysigt med husen borta på Kvarnvägen,
de måste ha en härlig utsikt över Bolesholmarna!



På den här lilla bron, som inte syns, satt vi och fikade med utsikt över
stadskyrkan och cykelbron,
Umeå har visst sina smultronställen (tack särbot för alla fina
synonymer du bjussar på när hjärnan står stilla...haha!)



Men nu är en födelsedag slut, jag ska åter till The Sims-värld och må ni sova
gott där hemma, i morgon är en annan dag och för er som undrar,
nä, jag bjussar inte heller på nån tårta i morgon för sånt har vi rationaliserat bort,
födelsedagar är totalt överreklamerade tycker hon.....som ju ändå har passerat 40  :-(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: