- Shoppingtime!

Nu ska svägerskan och jag ut och shoppa igen! Lite vardagslyx minst sagt och jag har inte ens en aning vad vi kan behöva.... Längtar dock efter något ickefis-genererande för jag har inte luktat mumma de senaste dagarna hehe! Det är full produktion och ja, man vill ju gärna kunna göra/vara annat än en vandrande fisbomb typ, jo, kanske vi inte skulle börjat dagen med restera av de där chokladbollarna men vad då, jag ska ju ut strax och behöver fylla på energi....eller vad ska min ursäkt vara?

Tallriken bara stod där och ropade mitt namn?

Nä, tänderna ska gnos, litet streck med alldeles nyinköpta kajalpennan, som jag givetvis glömde den här trippen med... Nu fick dotter och moder inhandla ny på stan och återigen posta hit, börjar bli nån sorts rutin vid Höglandsresor misstänker jag och bättre saker kan man ju kasta ut pengarna på...

Ha det bra allihopa, det är en ny dag och alla möjligheterna bara ligger här framför oss...även om jag är för nyvaken för att riktigt göra något bra av det, jag ska till Ormsjö, det får räcka för nu!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: