1 Anonym:

skriven

Hej :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna en goodiebag full med smink.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-6.html



Vad gärna med :)

Kram//M

2 Mia:

skriven

Stort Grattis på födelsedagen!

3 carro:

skriven

GRATTIS :D ahaha

4 malin fröderberg franzén.:

skriven

vilken fin blogg du har :D

är allt bra med dig sötnos? kram malin.

5 Jag:

skriven

Jag är så glad att jag har en klok tant som du som bryr sig... De känns tryggt...



// Karamis

6 Eva-camilla:

skriven

Grattis din lilla tanta! i efterskott..

Vad trevligt att bli "lagd till" hehe..då gör jag detsamma..även om jag läser din blogg i tid & otid ändå :D

Kramar

7 cilla:

skriven

sorglig tjej. hoppas du haft en bra dag.kramisar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: