- Jag får inget säga

MEN

för x antal år sen var jag ute med modern
alltså min moder som fyllde 70 i år :-)

NU var jag ute m dotter,
säkerligen alldeles för tidigt och  NÄ, jag
bjussade inte på alkohol heller!
En gång morsa, alltid morsa!

När jag var på krogen m min egen moder,
ja, då blev jag sittandes som väskvakt,
i kväll, natt? så hade vi faktiskt en deal..
(kommer du ihåg den dottern?)

Jag var inte morsa, INTE, jag var syster!!
Viktig detalj!! Tills första slemmot kom fram
och stötte på dottern, då blev jag, vips!
morsa....Och en väldigt ung morsa som
fick min dotter när jag va femton år...


Ingen som  gick på den versionen dock och
killarna, läs pojkarna och .... ja nu när man går
ut såpass sällan, slemmona, gissade hejvit
på min ålder. kanske inte var det allra mest
smartaste att göra dock då jag fick åldern
50 år av en stackars tämligen plakat typ från
Colombia...

Nå ja, lite luft, lite öl och lite titta på hur jädra
konstig man ska se ut numer - läs ung antar
jag....

Nu är jag nöjd för resten av året, mer behövs
inte ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: