- Inte snacka snusk, livsfarligt!

Tänker på hur jag, och bra många andra med mig, snackar och har oss. Vi tenderar att bli ganska svulstiga... i käften, detaljerade och i många fall hyfsat utelämnande, och det här är väl knappast något som inte gäller sexprat, eller hur?

Vad skulle hända MIG om jag bott i Saudiarabien och varit ensamstående idag? OM man öht kan gå på krogen som ensam kvinna, om det ens finns möjligheter att förtära alkohol och om man har en minimal möjlighet att ragga ....

Här kan man läsa om en stackars saudier, en frånskild 4-barns farsa, Abd al-Jawad 32 år gammal,  som tog bladet från munnen och verkligen skröt om hur bra man kan ragga genom Bluetooth, han visade upp alltifrån ett shoppingcenter där det gick att få kontakt med kvinnor till hur hans "arbetsrum" i hemmet såg ut...inför det Libanon-baserade satellit-tv-bolaget LBC.

Numer sitter han häktad, straffet väntas bli någonting mellan dödsstraff eller en 20 år i fängelse.... Vill vi flytta dit vänner? Njae, inte jag ivf, om det inte fanns nog med förklaringar till varför jag som kvinna inte emigrerar till ett muslimskt land redan som det är misstänker jag starkt att länder som rent utav kan tänka sig att avrätta sina medborgare för att de har sex, oavsett kön, inte direkt är något ställe för mig...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: