- Hon har stulit min pirat!!!!!

(Look me in the eye and you shall se the truth)


Såhär är det, en gång för alla:

JAG har ett särbo som även går under namnet PIRATEN!
Inte du Lulu Carter.... det är en jädra skillnad ska du veta
på vad du beskriver och en RIKTIG pirat!!

Kolla bara in vad "mysmästaren", ?, påstår i sin blogg
det kan väl ändå inte stämma om en pirat????


(bara att klicka på´na så kommer du fram!)
1 Jag:

skriven

Ja ja de är skönt att märka att mitt liv är rikt på både de ena o andra... O jag trivs faktiskt med de även om de just nu är lite tungt... För de går ju inte att komma i från att man inte kan trycka på en knapp när man inte vill vara kär mer...:-(



Dagarna fungerar bra o snart börjar jag ju jobba...Så tankar o funderingar kommer inte att få samma utrymme...



De lustiga är att jag känner mig så stark...Även om hjärtat blöder så vet jag att jag gjort rätt... O de är så skönt att de känns så...Även om jag är ledsen...

2 piratbot:

skriven

Ahrrr! Nej, länsa pumparna och poesi med dikt i styrbord åsså en flaska med döda mäns kistor!!!

-Båt & Motorcyckel!!! (skepp & hoj)

Vi RIKTIGA pirater är inte så luliga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: