- Helgen... i korta slängar


VI smaskade härliga lappländska jojuppen på
onsdagen, inte helt fel, inte fel nånstans....
(haha, försökte söka fram nåt om ordet
jojuppen på nätet men den enda som har
använt det är tydligen...litentanta!)




Mötte liten hummel uppe vid Borga... försökte liksom
rädda men den var alldeles slut och vägrade släppa
greppet om plankorna...



Här har vi ett fjäll, fråga mig inte vilket, det står liksom
till vänster när man trampar fram på svajiga leden ;-)



Inte tusan fick jag plockat nån svamp, men liten groda
poserade så flitigt inför min kamera!


Är alldeles för trött för att orka med det här just nu känner jag....  Ska sikta in mig mot sängen och sova så gott, och mjukt, saknar alltid min egna säng när jag sover borta, även om det innebär en tom säng.... (den är lite för mjuk för att hålla uppe 2 vuxna men med bara en litentanta i ligger man som en prinsessa!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: