- Fast i spelhelvetet, o jag mår bara bäst :-)

Som ett litet wake me upp-call ramlar jag vägen förbi youtube innan jag ska laga middag, vi är alltid sena här hemma, vare sig vi är bara jag eller jag & gubbe eller/och dotter & älsk.

Middag ska avnjutas sent på kvällarna, kanske vore mer korrekt om man befann sig i något Medelhavsland, men så kör vi även fast vi är uppe i Västerbotten!


Så, en liten aptitretare från mig till er...






vad vi ska käka?
satsar på något nytt, oprövat

Äggröra o bacon,
eftersom att det är lördag så blir
det extra avancerat
"som på hotell"...

Fast ärligt, när man har kollat igenom alla
olika frakturer folk har lagt upp på nätet,
inte är det nån extrem hunger som vaknar då....


Kategori: Ont

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: