- Dum, dummare, Linda?

Eftersom att jag har tid att gå igenom en jädra massa bloggar, ja, jag jobbar ju inte ens utan är en sån "lat" en som vissa Lindor tycker såååå illa om, så har jag samlat på mig några av Lindas påståenden som är sådär oerhört jävla flata liksom...

-DI skriver om vikten av vilorum i dag, måste sparas.
Ska skriva en text om det. Vilorum borde förbjudas.

18/8-09

-Sommarlov, vem är det bra för? För barnen? Som bara
skriker efter sina kompisar och skolan och dagmamman
hela dagarna. De vill ju inte vara lediga och de vuxna
vill inte heller vara lediga.

15/7-09

-Steker pannkakor i dubbla pannor och jobbar samtidigt.
Då hinner man extremt mycket.

24/6-09


Hur patetiskt blev inte det här då, tydligen har hon mer övergått till bildbloggande och då kan jag ju inte såga lika lätt... Men ni kan väl lita lite på mig, den här kvinnan skulle inte trivas i mitt sällskap kan man väl sammanfatta hur jag känner för henne.... Hon har sparkat nån, några? gånger för ofta på de som redan ligger milt sagt....

1 Thalina:

skriven

Håller med och hon är ju inte riktigt klok.Men jag har slutat att reta mig på dårar för då får man inte göra annat hahaha.Ha en fin kväll kram Thalina

2 Thalina:

skriven


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: