- Den aktiva dagen går mot sitt slut



och eftersom att jag inget har att förmedla så kan ni lika gärna,
om ni vill alltså,  ta en titt på min uppvärmning innan kvällens
filmmara, Hugh Grant i ett av mina absoluta favoritprogram.
Top Gear!

Natti, om några timmar eller så, men härmed kopplar jag
ur nätet, i morgon är en ny dag med väckning 7.....brrrr!

1 Huvudbrydd:

skriven

Visst är det härligt med ironi ;)

2 Jag:

skriven

Nej jag vill egentligen inte de...Eller jo samtidigt vill jag ju de....Förstå mig rätt..Jag vill höra hans röst... Bara gotta mig i den...Bara för att...Men smatidigt så vill jag de inte...

Huuu...Knasbollen behöver lite hjälp ... Jag tror min blogg behöver ett nytt namn....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: