- Danny Gokey.......



Om ni gillar röster med soul i,
låt er inte luras av hur den här 28-årige
pojken från Milwaukee,Wisconsin ser
ut, utan bara lyssna och njut.....



You are so beautiful....




Come rain or come shine




Endless love


Som så ofta finns det en tragisk historia med
i bakgrunden, inget jag visste om förräns jag
började läsa lite om honom......

Han miste sin fru bara 4 veckor före han ställde upp
i American Idol förra året, hon avled i sviterna efter
en hjärtoperation.......


Finns inte så mycket om honom på nätet,
om man inte vill in och läsa bloggar förstås,
men jag hittade förstås en del i Wikipedia

Nu ska jag försöka mig på att avrunda kvällen,
vi har kört ett bloggdesign-race dottern och jag,
men för en gångs skull ska jag göra allt klart
innan jag går in och ändrar om i mallarna....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: