- Ännu mer spökerier ;-)




Är ju hemma igen
in the haunted apartment....

(obs, jag driver med mig själv nu, lovar!)
Särbot ringer, tämligen orolig, låter helmysko
och påstår att jag skickat samma sms 5 ggr...

Var något lite halvdramatiskt, skrämde ju upp mig
själv ganska mycket med Tyst vittne här i fredags kväll,
kändes lite knepigt att komma hem till en mörk stad
full av huvförsedda och gapiga snorungar som kontrast
till tystnaden i Högland....

Hur som helst fortsatte jag tydligen att skicka samma
sms flera gånger, inklusive när jag sitter här hemma
och pratar med honom i telefon...

Spooky.....jo, lite, o den stackaren hade ju redan målat upp
en väldigt dramatisk scen där en nedslagen litentanta bara
kom åt sänd-knappen, om o om igen....

Men bara så att du vet dotra min,
mobilen är avstängd numer , ska bli
intressant att få veta om jag fortsätter
skicka efter det ÅTTONDE smset eller
om det är lugnt o rofyllt här hemma?

1 Anonym:

skriven

Ja de är precis så jag känner...Jag vet att om jag tackar ja så är de bara som ett plåster... Lindra lite... Inte för att han verkar interessant egentligen... en återställar kille... eller vad han nu ska kallas... Jag tycker att han är jättetrevlig o så vidare...Men egentligen är jag inte alls intresserad... Så du har så rätt... De blir nog "Tack men nejtack" Klarar inte de just nu...



Mitt livskärlek...Ja så är de nog... Jag har nog aldrig varit så kär i nån i hela mitt liv... Så Ja du har så rätt... Jag ska krypa under täcket o slicka mina sår ett tag... I stället...=)

2 Jag:

skriven

Sorry...namnet försvann....Men du kanske förstod att de var Jag =)

3 Anna:

skriven

Det där har hänt mej också... Men jag fick ett och samma sms 162 ggr... asg

Ringde i vild panik till Telenor och kundtjänst sa att det troligtvis var en bug...

Fick ta ur batteriet och låta den ligga ett par timmar, sedan var det som vanligt igen... :)

Kram och sov så sött!!

(Jättefina bilder från helgen, förresten...)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: