Uj uj uj...

Jag var på lokal igår
på alldeles riktig lokal

Men jag är inte van längre så det blev
lite si o så med minglandet...det jag
har inbyggt i ryggmärgen är dock hur
man avfärdar människor som försöker
vara "snälla", eller vad det nu kallas...

MEN
jag hittade av "jobbarkompisar", det var
inte i går minsann, och jag babblade och
babblade och var allt från relationsexpert
till levande livet-expert....

Pinsamt idag
oerhört

Men, men
jag har äntligen varit på lokal
och om jag saknar det
såhär i efterhand?

Nääääää
för babbla kan jag göra med enbart Pepsi
innanför västen, man blir ju liksom avvand
efter några år och nä, smart är jag inte,
inte ute på lokal ivf

haha!

(och om nån vill ha tag i mig så är det alldeles
på riktigt slut på ström i mobilen....lika mycket
ork i den som i mig *oops*)
1 Ea:

skriven

Haha, det där känner jag igen. Jag ser inte fram emot när jag ska ut nästa gång. Jag lär ju babbla ihjäl folk som den expert jag fylleär. Jag har ju inte varit ute på 1½ år eller så. Stackars människor! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: