- "Vem är litentanta"?




Här har ni världen bästa tips (kan ju bero på svaret jag fick iofs, men jag tycker att det var hur kul som helst!) Skicka iväg ett sms till 118800, fråga efter något, vad som helst, eller som jag gjorde, fråga efter VEM ert blogg-nick är! Tipset fick jag givetvis av min bättre hälft, dottern :-)

"- Vem är litentanta?

- Det är en centrerad och harmonisk 40-åring som är medveten
om sitt själsliga jag och inte är rädd för att våga göra det hon vill"

Så, ännu lite mer boosting på det personliga planet,
sånt gillar jag, mycket, den här dagen verkar definitivt
sluta väldigt bra!



1 ung pappa till Inez:

skriven

Hej



Va roligt att du tittade in i våran blogg :) Roligt sökning :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: