- Vaknade i vettig tid i dag gjorde jag!

Men som vanligt fastnade jag bland alla bloggar man ska gå igenom, undrar hur många timmar man ägnar åt att titta in hos alla "kändisar" bara för att.....

Måste ivf göra som bloggkommentatorerna och länka till Maggan Graaf, hon är helt underbar och visar på ett enkelt sätt hur man kan göra för att knåpa ihop en högst personlig blogg UTAN att ta i så man spricker jämt! Det här inlägget var ju sååå kul och jag riktigt ser framför mig hur dottern mycket väl skulle kunna göra samma grej som hennes son hehe! Dessa ungar är ju bara för underbara, tror jag ska hänga lite mer hos Bloggfamiljen jag!

(o nä, jag är inte, kommer aldrig och vill inte bli nå mer gravid, eller heter det gravid nåt mer?)



1 Lindis:

skriven

Jag ägnar en hel del åt bloggandet med men bara en kändis hihi kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: