- Uppe m tuppen, eeh, nästan

Solen skiner faktiskt, på ena "sidan" liksom.... mot fjälls är det grått o trist dock... Har svårt att bestämma mig om jag ska skaka liv i särbot o rusa iväg, i sig ett totalt omöjligt projekt dock, eller om jag skiter i det?

Planen för dagen är att oavsett väder ta en kort skotertur dock, kolla av hur det känns och inte fastna i nån nojja över att jag ska behöva bli dålig av att köra skoter, det låter väl vettigt? Är så lätt att man fegar ur nämligen och minskar på saker man öht vågar göra och försöka igen så fort man kan är aldrig fel!

Förresten, vi har smaskat på ganska bra här hemma i byn, jag tål ALLT tydligen, kanske lugnet lägger sig i hela magsystemet ;-) och jag testade att väga mig hos svärmora... 3 kg plus!?!?!?! Som tur var hade jag visst valt fel våg, en som misstämmer 2 kg så jag fick ner pulsen, nästan 1 kg låter mer normalt och sansat tycker jag nog :-)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: