- Upp o hoppa, väckning!

Lyckades ju ta mig upp när klockan ringde imorse, solen sken, himlen var knallblå och ja, idag skulle vi ut på tur och matsäck och allt skulle fixas :-)

Men så kom molnen, en titt in på vädersidan visade mulet från lunch, regn?? och allmänt tråkigt väder, så här sitter jag med mina otroliga ögon, hur svullen kan man bli runt dem egentligen? Ser ut som att jag gått till plastik-kirurgen, blandat ihop mina önskningar och gått därifrån med kraftigt botoxad byst, läääääääängre än nånsin och 300 cl silikon runt var öga....

Så kan det bli minsann, men nu har vi ju varit vakna ett bra tag, ska väl försöka ta tag i det där projektet att hälsa på lite runt i byn istället, var ju ett tag sen man gjorde det!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: