- Tjoho!




Så där låg jag
nedknölad i soffan
jag och min enorma självömkan

Dagens telefonsamtal avslutade
dags att sova en skvätt
åsså ringer självaste
"Prinsessan på Ärten" :-)
(hon är f.ö singel och ledig!),
tjusige riddaren till höger är
ju också en svägerska men nu
är det ju så att hon, hon är ju så
gammal o dan, och redan upptagen
att dagens reklam blir för lillasyster
svägerskan!

Så istället för gnäll o elände blev
det babbel och bubbel i telefonen,
så fort kan saker och ting vända,
alltid lika trevligt när det händer!

Nu gäller det bara att komma ihåg,
jag har ju ärenden att uträtta i morgon,
ska nog ringa modern
min andra hårddisk,
om man ska komma ihåg måste man
ju se till att umgås med folket som har
vett till att minnas också!

1 Anna:

skriven

Haha!

Vet du.. Jag vill också få det till Fredrik, så jag var tvungen att dubbelkolla.. ;)

Grey's anatomy nu... Reklamen e slut.. :)

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: