- Titta in hos Erika vet jag!





Hemma hos Erika, som är helt vilse uppe Villis, är en jädra bra
bloggare, tänkte bara ösa över en hög av alla mina, hihi!, läsare
till henne för är ni så tragiska som jag är, sitter hemma en fredags-
kväll, då ska ni banne mig ha nåt kul att läsa också! ;-)
1 Mia:

skriven

Sitter alltid hemma på fredagar, för då är det ett glas vitt o sen gamnacke i soffan. DET vill man ju inte missa.Kramar

2 Erika:

skriven

Haha, du är för rar som promotar mig så mycket. Jag får nog se till att tacka för allt och 'bju ut kärringen bara för att' ;).

3 Erika:

skriven

Du är för söt. Jäkla släkt att komma och ställa till saker och ting. Jag blev alldeles paff! Nu kommer jag inte att kunna skriva om min hängbuk några fler gånger utan en bitter eftersmak. Åh.

4 Anna:

skriven

Alltså!!

Du e ju bara för härlig!!

Kram!!!

5 Lindis:

skriven

Förlåt för allt jag utsatte dig för, förlåt, jag skäms som en hund... Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: