- Till dig som behöver nytt hopp, Nick Vujicic!

Hemma hos Junitjejen hittar jag ett inlägg om hopp och en underbar filmsnutt med Nick Vujicic's  som jag tänkte visa er, tyvärr är det ingen svensk text, snarare en asiatisk, men för oss andra som kan engelska är budskapet underbart! (förutom den där lilla delen om Gud.... där är jag inte enig med honom, inte för fem öre...) Men alla har rätt till sin tro, hans budskap når ända fram till mig ändå!






1 Jag:

skriven

Nädå...Jag har gjort likadant som du...Stapel ser ut som din...men med andra färger.... =-)

2 Anonym:

skriven

Jag har sådan tur att varken jag eller ungarna har några problem med eksem... Så vi kan använda sådant som luktar lite gott...Men torra händer har vi dock både jag o dottern... Så vi använder gärna bivaxsalvor på händerna...Super...O om jag får självsprickor på vintern så är kådsalva ett måste...Ha ha ha...Gammalt o beprövat!!!

3 Erika:

skriven

Haha..men d blev inte bakat nå fikabröd...tog fram sån´t som redan fanns i frysen! :) Men d var gott d oxå! Jao...sträcka på sig..nu har man gått helvetesbackarna igen! skryta...så klockan 9 blir de till å kika på medium å trycka lite halvsega olw ostkrokar! hehe Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: