- Tidigt i dag igen...

Vissa samtal skulle ringas, gärna i ottan, men så jädra nobel är jag inte att jag vaknar till liv före 8 men det gick bra ändå, eller det gick inge vidare men jag kommer ivf iväg till Dollar och det känns ju helt ok.

Ute är/var det minusgrader, strålande solsken och kanske skulle man klättra upp i snön o ta ett litet solpass innan hemfärden, har varit så duktig nu med solskydd och allt så jag bara är lite, lite fläckig....iofs bara ytte pyttelite färg också men jag har ju sagt att vi inte ska hålla på med sånt skit längre, nu gäller det att ta hand om sin hudkostym i de år som ju faktiskt finns kvar!

Gomorr såhär i efterhand!


1 Monica:

skriven

Vit färg är också snyggt!:):) och med risk för frostskador är det inget vidare att sola i snön! Brun utan sol finn ju också..

Mågottkramen;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: