- Thorsten Flinck


(bild lånad från Expressen)




Jag förstår mig inte på honom, inte alls..... Han är så kompetent, ivf enligt honom själv, men jag ser ju mest en ordentligt nedgången möjligtvis sjuklig man.... Har varit in och tittat på hans hemsida, den är ju väldigt snygg och allt men ändå, hur han har lyckats bli så ikoniserad inom svensk teater är inget jag förstår....

Thorsten på Wikipedia
Thorsten och Persbrandt talar ut
Thorsten levde som hemlös

Jag hittar bara såna här saker när jag googlar honom, allt och ingenting liksom... Sorgligt på alla sätt och vis, när jag ser honom på Söndagsparty ser han trots sina egna försäkringar

allt annat än fräsch ut...


1 Lindis:

skriven

SV: Ja, Evor är verkligen bra att ha =) kram på dig och tack för att du står kvar! Kram

2 Anna:

skriven

Men min lilla tant!! ;)

I mina ögon får du ALLTID till bra kommentarer!!

Kram och jag uppskattar varenda liten bokstav som kommer från dej!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: