- Tanta Raffa!

Här har ni en tant Raffa, en tuff brud i lyxförpackning, Ivf snart! Jag har lyckats vinna en tävling nämligen, trägen vinner och gissa om jag blev paff när det var just den här tävlingen jag vann ;-)

Nå, vad tror ni, kan en 40-taggare klämma in behagen i en sån här kanske?




Var jag vann den? Jo men hemma hos Jazzmynn förstås!



1 Anna:

skriven

Åhåhå!!!

DEN DU!! Och nu börjar jag klia mej i huvudet... Vem var det som fällde en kommentar om att inte våga.. (hehe)

Ut och "skräm" grannarna nu eller särbon (fast han blir nog "skrämd" på ett helt annat sätt... Hehehe)

Godnatt kramen igen!

2 virpi:

skriven

Åh!! Ursnygg!

Klart att du kommer använda den! Alla behöver inte se att du använder den...:)

Kram kram

ps.Är tb på bloggen när jag fått lite ordning i livet igen.Men det är bara positiva saker som så tur är.:)

kramem


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: