- Söndagsparty!


(klickbar bild, länk till hemsidan)


Jag måste bara få säga att jag gillade programmet, känns lite som att Filip & Fredrik är tillbaka på banan igen och jag kommer garanterat att se nästa avsnitt också!

Blandningen av Marilyn Manson och Jonas Gardell var ju ypperlig, där kan vi tala om två ytterligheter på något sätt, en absint-sippande Marilyn mot en, som alltid, småhispig och halvt stammande Jonas blev perfekt. Sen att jag missade själva poängen med de där bröderna som pajade bilen, det må ju vara, delen med Wrestlingen och inte minst deras säkerligen otroligt provocerande dräkter var klockren! Inte många fejkade AAAAHHHH och AAAJJJ! där inte!

Glöm inte att kolla in Mansons konstsida bara, när fan blir gammal eller vad man nu ska säga, jag gillar ju tavlorna!



Kategori: TV
1 Lindis:

skriven

Inget jag har sett kanske man ska göra det?? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: