- Solsken!

Ute skiner solen, en start på dagen på en solig balkong med en Treo (of course!) och en liten lågpris cigg är ju inget att förakta så nu är jag fit for fiight, ready to go, färdig helt enkelt!

Tanken är ju att jag ska stolpa ner på stan och leta lite 70-års present idag, vädret kunde inte varit bättre, jag tar mig helt enkelt en sväng efter älven och tittar in i lite affärer, inte min favoritsysselsättning men nu är det ju för en god sak, eller hur ?

Nä, spackel på och ut i solen, som precis i detta nu hamnar bakom nåt jädra molndis som har kommit fram på himmelen, så är det när man inte är nån klippa på att skriva på dessa laptops... Tar så lång tid för mig att det blir som ett skämt att kalla det nyheter när tom vädret hinner ändras under tiden ... :-(
1 Lindis:

skriven

men du vädret kan svänga fort och du lär dig nog använda din laptop fort =) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: