- Solen skiner fortfarande :-)

Det är 15 grader ute, snön smälter men ändå fanns det nog kvar för en hyfsat lång tur m skotrarna. Själva känslan av att glida, för nu snackar vi verkligen om att glida.....särbot tog det hela vääääääääääääldigt lugnt idag måste jag säga, men att glida fram över myrmark, ingen mössa, inga vantar...... Jädrar, skoter är så härligt och framför allt nuförtiden när jag känner mig tämligen stympad av epilepsin....

JAG KAN liksom.....ok, jag kör som ett arsel, jag är fjaskig för isar o bäckar o nåt nytt, det är tydligen också hemskt att köra på barmarken?! (den kan jag inte ens förklara för mig själv men så är det hehe!) och några vurpor har gjort mig farträdd också, är alltså ingen ni vill ha med er på längsta turerna, men det skiter jag i, jag njuter och allt är bara härligt och jag KAN, så enkelt är det :-)

Obs, jag kan allt utom att ta kort.......kameran strulade hela tiden så jag är väldigt tveksam om det blir några bilder öht, men ni får ta mig på mitt ord, eller hur man nu sa, här uppe i ingenstanset skiner solen och snön gnistrar, avis? Det borde ni vara för oavsett hur många sippor ni har på tomten, vita blå eller gröna, det här har ni INTE!

Åsså ska vi grilla till middag, med goooooo potatisen i folie.... i snön, har ni det? Nä, tänkte väl det...sommaren kommer hit upp också till slut, nu njuter vi av vårvintern istället! (men nu är det tunnbröd med vitlökssalami som gäller, har ni det då? nähä! haha!)



1 Lindis:

skriven

Lite avundsjuk blir jag allt även fast jag trivs med en latte eller öl ute vid havet också.. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: