- Sms-lek för den som vill

Genom väldigt snirkliga vägar hittade jag fram till Lyckliga hon, så konstigt det kan bli då jag började hos hennes fd, eller nuvarande ?, har inte riktigt fått kläm på det där ännu, men kan tipsa er om att även hennes vän också har en otroligt finstämd och behaglig blogg att läsa, många funderingar som känns bekanta även för mig, Nymanlighet.

Men mitt i allt det eftertänksamma tjyvar jag med mig en liten kul sak:

Bläddra igenom sms:en i inkorgen och räkna till tio,
det sms du hamnar på ska du skriva in under första frågan.
Räkna tio från det sms:et och skriv nästa sms under nästa fråga osv.


Här är mina sms:


Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?

- Tror inte jag klarar morgondagen, mår apa, haha, inge kul att vara bakis va, löööööv


Vad säger du alltid till din bästa kompis?

- Är du vaken? Lööööv


Vad är det första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?

- Msn la av kommer inte in

Vilket sms blev du mest berörd av?

- Nu har jag en ny kafébryggare :-D om ni skulle komma


Vad säger du till dina barn innan du går och lägger dig?

- Hahaha vänner låten :-D


Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

- Okej! Men är det okej att vi äter där? LööövLööövLöööv


Vad skulle du säga till Gud om du träffade honom?

- Helklart!Plusgrader!Skönt! :-)

Vad vill du höra mest av allt?

- Tack för din gåva till Cancerfonden (till minne av Sabina Najjar- Sabinas Kamp/hennes blogg)

Din mest romantiska replik?

- Vila hjärnan i helgen så kan vi prata när du är tillbaka i storstadslarmet. Hälsa Göran.


fick censurera lite, allt är inte rumsrent märkte jag....




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: