- Smaskig middag och härligt snack, åsså lite Carlsberg Sort ;-)




Eftersom att dotter ju lagade maten ännu en dag var jag riktigt hungrig, tänk vad lite skillnad gör i magen? Inte bara min egen eländiga kokkonst utan även lite smask är alltid härligt!

Åsså var jag bara tvungen att inhandla några öl, syster nere i vårstaden Göteborg inte bara pratade om vin och 16 plusgrader, dubbelt så varmt som på jobbet... utan skickade även ett sms med ett stycke hund på!

Så skål på er, lill-lördag och snart börjar gråt-tvn.... Greys Anatomy alltså, känns lite sådär måste jag säga men jag kan ju inte låta bli att se eländet heller så....
1 Mia:

skriven

Vad gott med en öl! Tyvärr inga hemma. Håller med om att man bara gråter till Grays Anatomi, men man måste alltid se det ändå. Tänker inte heller sluta äta kyckling.Kram

2 F:

skriven

Sv: Tack :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: