- Saker som stör!



Jag trivs nog bäst inbäddad i mina fördomar verkar det som, jag VILL verkligen inte sitta och känna med en sån som Pernilla Wahlgren tex...jag är sååå nöjd över att reta mig över hennes fjantiga 4 strukna Ciss och hennes påklistrade flin...

Men nu, nu är tom Pillan en människa också....herreje, ska man aldrig få behålla sin inskränkta verklighetsbild?!
1 Lindis:

skriven

Kramen

2 Anna:

skriven

Haha!

Ja du... Det där med att "gå från klarhet till klarhet" lurar lite överallt...

Oftast där man MINST anar det...

Hoppas du får en härlig lördag!

Jag ska strax ge mej av till Göteborg och tattooexpot.

Kram

3 virpi:

skriven

Ja gud så dumt att få den förstörd!Haha

Du é för go.

(inskränkta verklighetsbilden)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: