- Regn och rusk




Eftersom att det strulade en hel del med kameran har jag bara några
halvtaskiga mobilbilder från helgen, synd eftersom att lördagen ju var
ljuvlig, men här ser ni ivf när "Boern"-spåre, från Boern alltså, delar sig
och vi tar vänsterkroken hemåt mot Högland :-)

Som ni ser så finns/fanns det fortfarande nog med snö för en tur med
gamm-maskinerna, de som tar sig fram i allt som särbon mässar, men
sen var det en hel del kala ytor också.... Återigen bra att ha just gamm-
skotra då som man kanske inte är lika rädd om, eller för för den delen !


Och ja, regn o rusk har vi här i stan idag, inte vet jag om det känns så
mycket som vår såna här dagar inte, mer en kall o kulen höstdag utan
alla fina löven....





1 Lindis:

skriven

Jag har börjat gilla hösten men det är tack vare eva och våra svampturer =) SV: ja, hoppas det löser sig med pengarna men förhoppningsvis så gäör det, det kram

2 huvudbrydd:

skriven

Visst var det en ljuvlig helg, med sol och värme. Jag kan förstå att skoterföret tryter, vilken tur att ni hann ut på en sista sväng. Här har det också regnat hela dagen...i det närmaste iaf. Men det är inget ont som inte har nåt gott med sig, de sista snödrivorna försvinner i rekordfart. Jag har väl ingen direkt anknytning till "byn", men jag har väl en och annan bekant däruppe :)

Ha det bra!

3 jeanette:

skriven

snöigt värre ;-) Hoppas det är borta till den 21 maj när 1:a fiskeresan till saxnäs går av stapeln...

men tältet lämnar vi hemma. vi fuskar lite med att bo på kultsjögården ifall om vädergudarna tycker annat ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: