- Otrohet och paranoia!

Hittade en länk till en sida där man kan spåra var ens make/flickvän/pappa befinner sig JUST NU bara de har sin mobiltelefon igång...skrämmande tanke! Bara för att man inte är på exakt samma ställe som man kanske sa är det i sig inte något jädra bevis för att man skulle vara otrogen, eller hur???

Jag erkänner att jag är lite överkänslig för sånt här men så är det ivf, ska man kunna bli spårad hela tiden bara för att man är dum nog att använda sin mobil, då är jag själv den allra första som stänger av min mobil och enbart har igång den när jag vill ringa någon... Ingen paranoia utan ren o skär verklighet, det ska vara officiellt när jag själv vill det och inte när någon osäker en känner sig tvungen att kolla upp mig...

Ok, vill egentligen inte länka till den men antar att sidan kommer ut ändå, trots min egen ovilja såhär har ni, trackapartner, var nu lite schyssta och använd den inte i onödan ivf, det kan vi väl enas om?

Nu måste jag i säng, oavsett om jag sovit ikväll eller inte....... (förresten, här hittade jag tipset om länken, Åsiktskanonen )
1 Veiken:

skriven

Hej! Tack för att du tittade in på min blogg! Jag vill inte heller bli kontrollerad av de mina. det räcker om jag berättar var jag finns och vad jag ska göra. Kanske finns det skäl till att kolla någon vad vet jag? Ha en fin skärtorsdag och välkommen tillbaka till min sida!....

2 Lindis:

skriven

=) kramen om dig

3 litentanta:

skriven

o jag som tyckte länken faktiskt var kul ;-)

(man är väl fjantig ibland alltså hihi!)



kramen baka Linda

4 virpi:

skriven

Haha,fy f-n vad rolig länk!Jag skrattade så jag tjöt.

Denna snor jag om det är ok?

kram i massor till dig!

Ha en skön påsk!!

5 bloggare på icedanoiel.se:

skriven

Är man så svartsjuk måste man göra nåt åt det !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: