- Onsdag går jag ut o vankar....?

(en liten kul stuga vid Nydala, vintern -09)



Härligt solsken ute, lite halvfarts-dammsugning inne och faktiskt kom jag upp i tid idag, mäkta stolt är väl nästan en underdrift! Ambitionen är att komma mig igenom alla rummen innan avfärd till låssasjobbet men nu fastnade jag ju här, som vanligt.... Vilka energislukare datorn och internet är va?

Dagens planering är tämligen simpel, lite låssasjobb, tankning av lånebil, hmmm, sånt som man drar sig för in i det sista och ja, jag är så patetiskt ovan att tanka numer att det faktiskt blir lite av ett äventyr bara att hitta av tanklocket. Kanske en vink till mig som förare, regel 1 vid bilkörning borde vara att man inget har bakom ratten att göra om man inte duger till att tanka...
1 Anonym:

skriven

Kikade in, lämnar ett avrtyck och önskar dig en fortsatt trevlig dag!



På min blogg kan du följa mig i livet efter våldtäkten.

Du kan också få veta hur du på ett smidigt, enkelt sätt tjänar pengar på din blogg. Har du råd att gå miste om det?



Via bloglovin går det också, om intresset finns, att prenumerera.



Välkommen!



http://www.metrobloggen.se/offer

2 F:

skriven

Haha kul stuga ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: