-Omegle-chat?




På omegle kan man chatta med folk
som gamla tiders Heta linjen om nån kommer ihåg?

Just nu är jag alldeles för trött för att uppskatta engelsk
chatt märker jag, men ni kanske är piggare?

(blickbar bild om ni är nyfikna!)

(varför jag kom på det här?
Calle Schulmans fel)


fast nu blev jag sur, ordentligt jädra sur, himla skotska gubbtjyv
som inte fixade att prata med mig anonymt....
jag blir seriöst less på alla gubbs o karlar överallt,
varför så jädra desperata?!

inte nog med att de är kladdiga på puben, de är heltossiga
på nätet med...lugn o stlla vill jag bara säga, inte tusan lämnar
jag ut nån himla adress i första taget, jag har väl nån sorts
integritet väl...?


Nu MÅSTE jag i säng
natti!
1 Lindis:

skriven

Hoppas du fick sova gott kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: