- Nytt tvivelaktigt viktrekord!

Förresten, har ju fått provsvar angående......ja, de som togs i samband med mina klagomål på magen alltså. Dvs provsvaren finns i landstingets register ja, men inte hemma hos mig, nej.... Lyckades få en sjuksyster att kolla av dem igår men det var ju tämligen menlöst då hon ju inte vet vad de letade efter, verkar ivf som att jag är tämligen frisk, nåt som jag kunnat upplysa dem om länge, men jag krymper ju fortfarande.... Snart är jag nere i ungdomsvikterna igen. Nä, nu skojar jag, skulle den här kroppen tvingas ner till de där 49 kg igen så skulle jag nog inte kunna röra mig längre, så smal har jag inte blivit, inte på långa vägar, men ja.... Om vi säger så, lite väl liten börjar det väl kännas som då jag ju inte är i ute efter att bli en benget, inte på långa vägar..

Vad jag väger? Inte för att det är så himla viktigt i sig, för mig handlar det mer om hur många kilon som har försvunnit.... vi kan säga såhär, jag har tappat 15,7 kg mer eller mindre ofrivilligt... ( även om en viss inspiration ju fanns i början)

Men vi får se, tids nog kanske farbror doktor tar sig i kragen och skickar iväg ett litet brev, om inte annat bara för att meddela att allt är ok, fanns givetvis lite små avvikelser kan man väl säga men så blir det väl när nån gått med trasig mage så pass länge som jag.. Lite torrlagd var jag väl, MER pepsi åt litentanta alltså!! ;-)

Tjoflöjt liksom!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: