- Nu har vi klarat av dagens strapatser!

Min absoluta första känsla under sjukgymnastiken, eller vad jag nu ska kalla eländet.....  den Basala Kroppskännedomen var bara....nääääääääääääääää...... Eller, ska ta det i rätt ordning, avslappningen på golvet var helt ok, jag tog en matta och låg hyfsat bra fast högra sidan har en tendens att inte vilja ha golvkontakt..öht...  MEN, balansövningarna fick mig mest att känna mig som Stig-Helmer i Sällskapsresan under flygrädslekursen....

ALLA, och nu överdriver jag inte eftersom att jag så smart placerade mig längst bak i lokalen, stod så stilla o gungade, flyttade tyngdpunkten helt efter ledarnas direktiv och själv svajjade jag som en tv-mast under orkanen Gudrun, allra minst...

Men ett försök till ger jag det, jag ska behärska mig, inte ta i för mycket utan verkligen svaja o vingla så lite det går och mår jag inte lika illa som idag efteråt så är det bra, annars tror jag nog att jag står över det här projektet... Det finns ju gränser för vad man vill göra i hälsans tecken...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: