- Nästan en hel halv dag ;-)

Sliter mig ur drömmarna den här morgonen också, blir andra natten i följd jag verkligen drömt detaljerade, ibland helt vanvettiga, drömmar om människor jag inte träffat på länge, lite häftigt. Som att starta upp riktiga dokusåpor med litentanta med i huvudroller, i varje scen....

(av respekt för omvärlden så får de stanna mellan mig o mig tror jag, men lita på mig när jag säger att det finns drömmar och det finns drömmar......)

Ska köra min första hela 3 timmars låssasjobb-dag idag, det innebär att jag måste, suck och stön, känns bara såååå onödigt, ta en fika också, men jag tänkte såhär, kan ju kombinera det med en Treo-paus för lite ont har jag nog ändå ;-). Då blir det liksom nytta med nöje, inte bara sitta av fjaskig tid för att man ska när man låssasarbetstränar!

Men nu är det cigg och telefonsamtalet till särbot som hägrar, sen bara måste jag hitta nåt ISKALLT i frysen som kan hjälpa till att radera visa påsar i ansiktet, eller kanske minimera ivf? Man är för jädra lik de där surgubbarna som satt i publiken på Mupparna numer alltså.... Fräsch vid 40?! Nä jag kan inte hålla med om det nånstans alls!





(tyvärr var det undanstädat en massa av dem på
youtube men vänskap är väl ett bra tema?)




1 Lindis:

skriven

Hoppas det går bra att låtsassjobba =) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: