- Nä, uppryckning!!

Dottern har anlänt, tipsat Erika om att klänningen är såååååååååååå tjusig minsann (så nu skäms jag över min obefintliga smak kanhända?) o det är väl dags att överlämna el datoro till el dottero, Jag måste städa nu!!!!!!!!!

vill inte.....

o hamstern den äckliga...
nu ligger ju all tonfisk hon snodde från mig igår
(och ja, hon äter från min tallrik allt som oftast)
underst i huset igen....

yuck......
djurvän....?
ibland.....

1 Eleonore:

skriven

SV: jag förstår vad du menar! det e alltid förberedelserna o själva myset på högtidsdagen som e det roliga. Sen tröttnar man lika fort klockan slår 00.00 mellan julafton o juldagen. Högtider e inte för alla! :D

2 Ea:

skriven

Ja, så du skulle våga gå ut med mig då om jag bar den? Haha, jag tror inte att Mats vill stå bredvid mig ens ;). Jag hoppas verkligen att den finns kvar när jag kommer hem så att jag kan ta en kik.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: