- Men herregud!!!

Ibland strular bara allt tekniskt och man vill bara ställa sig och skrika, stampa med fötterna och kasta skiten i golvet!!!! FIck precis en ljuvlig bild från Högland och min älskade å från särbot men tror ni att jag kan föra över den till datorn?!?! Nä inte går det, hur jag än gör så vägrar eländet att förflytta sig från telefon till dator och jag tror jag får ett smärre sammanbrott      *svär ve o förbannelse över alla krångligheter*

Så nu får ni helt enkelt ta mig på mina ord, isen är väck, ivf på "vårat" ställe och nu är det inte länge tills båten ska i, ivf om jag får bestämma ;-) Min tur att fiska nu kära Fiskemorsan !



1 Thalina:

skriven

jag blir också galen när det strular och det gör det allt för ofta.I morgon ska jag till landet och tutta på.Ha det gott och kram Thalina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: